May 02, 2015

Chapter 3 - Benchmarking


Innerself .
Aku paling payah nak move on.
Sebab otak aku sentiasa penuh dengan tanggapan orang,
Apa orang lain fikir pasal aku.
Tapi, kadang-kadang aku malas nak kisah
Sedangkan tanggapan tu paling penting untuk aku.
Sebab aku ni
Selalu lebihkan tanggapan yang remeh..
Macam apa orang fikir pasal stail aku, pasal action aku,
pasal.... small things that doesn't matter much.

* * * * * * * * *

26 - 30 April .
SMAKL jadi tetamu SEPINTAR lagi.
Mula-mula rasa macam 'meh, sepintar lagi.'
Tapi lubuk hati teringin nak pergi;
nak tengok apa sekolah yang satu tu dah buat dekat kawan aku yang sorang ni
sampaikan dia tak rasa nak balik sekolah.
sampaikan dia hari2 cakap rindu suasana SEPINTAR dekat aku.

hmmm...
now I knew.
why she talked like that.
why she behaved like that.

the only answer to my questions
was just in front of me
I saw it with my own short-sightedness eyes.
I heard them talking with my not-so-sharp ears.
I felt it myself.

Betullah cakap dia.
Iklim dini di SEPINTAR is much better.

Memang
SMAKL ada kelebihan dari certain aspect.
tapi this one thing yang lack--iklim dini.

I know,
I should do something rather than typing
sebab action speaks louder than words.
yes, I know. ...

* * * * * * * * *

ngeh
intro cam takde kaitan
--"


bukan tanak post 5JN . tapi sebab dah post dkt tmpt lain ..
5JN - Hijau 4 - Elexfifth

감사합니다








No comments:

Post a Comment

Someone requested 😌