September 22, 2016

Your So-called-agent 😛


Hai
Tiba2 rasa nk post something.

These last weeks of 1st sem were kind of hectic sebab deadline for most of the reports are before study week so yeah kitorg dekat sini ada sampai stay up tk tidur sebab nk siapkan insurance report, accounting project etc.

Colloquium is a success tapi sampai my part agak stuttered sikit sebab I am not into explaining and  presenting type (ok la alasan semata sebenarnya takut je hagahahahaha) Ni nak jadi typical orang kejap ehem kalaulah aku baca and faham betul2 produk PRUguard my family tu, mesti aku boleh present fluently. 

Nampak la tk boleh jadi agen insurans hahahahahahhahahaha.

Hazman is flying to UK tomorrow. Bangga ada. Sedih ada. Jeles ada. Bercampur baur. Tak sangka akan rindu dia kehkeh 🌚 tapi ye la he's my one and only driver yang setia pickup dekat lrt setiawangsa hihuuu lepas ni tkde dah yang nak amik --- kena jalan kaki atau naik teksi atau tunggu Mama yang amik :') Anyway, good luck and congratulations to him.

I have been thinking whether I should pursue my degree in pure maths or actuary je terus. Nanti la fikir balik betul2 😌😌

Apa2 pun, good luck to TwoFour and Ultraladies for your final dan moga kita boleh gather time sem break 🙆


No comments:

Post a Comment

Someone requested 😌